miercuri, 21 octombrie 2009

Capitalismu-i capitalism, si necinstea-i necinste

Nu stiu voi cum ati reactiona, daca o zi ati gasi un magazin cu numele aproape identic cu magazinul vostru, si cu produse similare. Ei, chiar azi mi s-a intamplat acest lucru. M-am jucat si eu putin cu nea Google, si asa am avut surpriza sa gasesc situl respectiv. Inteleg ca e capitalism si competitie, dar nici chiar asa! Consider ca aici am de a face cu cineva fara bun simt si lipsit de orice inspiratie.
Daca ma gandesc mai bine, poate este si un compliment ca ma copiaza.
Doamna (doamna??) T, felicitari, la milioane si milioane de clienti!

18 comentarii:

  1. Mai Reka, ce chestie... Si cine a fost primul / prima cu numele tu sau doamna T (am gasit un shop din state cu numle asta, da?) Eu primul lucru cand mi-am cautat ce nume sa pun shopului am dat un google si nu era nimeni :O)

    I-ai scris sa o atentionezi?

    Keep up the good work si nu te supara pe trolli :O)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am fost prima, si numele nu este identic, cum am scris, este aproape identic. M-am gandit sa dau linkul exact sau nu. Ca reclama nu vreau sa-i fac.

    Multam :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe ideea asta de eco, green si organic bebe au mers mai multi. Acum nu putem sa ne suparam, nu stim clar cine a fost primul, oricum sunt cuvinte care merg pe aceeasi idee.
    Important e sa aduci ceva in plus fata de produs si atunci sigur castigi.
    Eu de ex am cumparat de la tine pt ca am primit si o multime de sfaturi, si pt ca vad ca si tu folosesti produsele deci crezi in ele. ^-^

    RăspundețiȘtergere
  4. Reka, îmi pare rău. Am dat şi eu de site (bănuiesc că vorbim de acelaşi, ar fi chiar nasol să fie două) acum câteva zile şi voiam să-ţi scriu dar n-am mai apucat.

    Cred că cel mai corect ar fi să le scrii şi să pleci de la premisa că nu ştiau de tine. Poate a fost doar o întâmplare şi nu au existat rele intenţii. Şi dacă e aşa, există şanse să renunţe la domeniu (eu una aş face-o)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa cum spunea si Cristina: informatiile si sfaturile tale sunt greu de egalat, dar apoi de intrecut. Pentru ca vin din experienta ta, iar D-na T, cred ca este un simplu "retailer"....

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc fetelor pentru suport si incurajari. De fapt nu m-ar enerva de loc faptul existentei acestui site, daca nu as avea indicii, ca nu este o simpla coincidenta. Daca nu ma insel, cunosc persoana din spatele acestui site personal, si de aceea ma simt parca injunghiata-n spate. Enervarea nici nu este cuvantul potrivit pentru ceea ce simt. Ma surprinde intotdeuna pe neasteptate cand intalnesc rautatea omeneasca de aproape. Asta e.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu te supara..
    uite, daca ma decid sa iau scutece refolosibile io pe cuvant ca de la tine iau! :)
    numai ghideaza-ma un pic; am o fetita de 1 an si 1 luna. de pe la 8 luni am scos pampersul din uz si am revenit cu pampersul clasic cam de 2 saptamani incoace, mai exact de cand ne-a lovit frigul!
    un pampers la plimbare si un pampers noaptea. in rest, eliminaion communication.. sau hai, ca-i potty training, ca acum fata are dincolo de 1 an..
    sau nu-i nici macat potty training, ca ea elimina la olita de buna voie; scapa pe ea doar daca nu-s atenta la semnalele ei ori daca ii este prea frig.
    in fine..
    ce mi-ai recomanda?
    scutece training? si, daca da, 2 imi ajung?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Gratiela. Desi fetita mea este mai mare decat a ta (aproape 2 ani), suntem cam in aceeasi situatie. Si ea a inceput sa mearga la olita de buna voie, si ii pun scutece numai cand iesim sau cand doarme (si din cand in cand dupa amiaza tarzie cand se oboseste de mers la olita). Cred ca te-ai descurca cel mai bine cu 3 bucati de scutece refolosibile (pop-in de exemplu). Ai folosi una noaptea, una la plimbare a doua zi, seara pui al treilea scutec si le speli pe celelalte doua, si pana dimineata iar ai scutece uscate pentru plimbare.
    Scutecele training nu prea rezista mult, deci nu sunt potrivite pentru noapte. Ele sunt recomandate numai cand copilul scapa din cand in cand, si nu vrei sa-i schimbi si hainele la fiecare scapare.

    Ca sa fiu si on topic putin: voi stiati ca SUA este in Europa? Am aflat de pe situl cutare, unde pe prima pagina se proclama ca se comercializeaza numai produse din Romania si Europa, iar la una dintre produse locul de provenienta este SUA. Interesant, nu? Ma distrez si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Reka, nu stiu care e legislatia in Ro, dar poate ar trebui sa intrebi un expert daca asta e concurenta loiala sau cum pisici ii mai zice...

    Pe langa cunostintele astea omenoase la geografie imi place categoria Mei Taiuri unice cu riposta "La aceasta categorie nu sunt nu exista nici un produs": intr.adevvar unicitate!!!!

    Reka, nu.ti face sange rau pentru asa ceva!"Verbum volant" si sper ca nu in cel mai bun sens pentru tanti aia, dupa un asemenea gest...

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow si inca ceva: doamna in cauza critica productia de produse Made in China si ringslingurile sunt evident niste ieftinatati asiatice...Extraordinar!

    Acuma incep sa ma enervez si eu: da, as lua-o personal!

    RăspundețiȘtergere
  11. S-ar putea face ceva si pe cale legala, dar ar fi un proces foarte lung si costisitor...doar traim in Romania.
    Eu am vrut numai sa-mi exprim indignatia fata de acest lucru lipsit de etica si bun simt, si sa atrag atentia asupra ei. Cred ca se poate categoriza drept ca inselaciune.
    Iar din evindentele miciuni de pe site mi se pare ca proprietarul lui crede ca cumparatorii sunt prosti. Dar are sanse sa pacaleasca pe unii, pentru ca dupa experienta mea sunt multi care nu se orienteaza de ajuns inainte de a cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da Reka, e greu de triat cine e serios si cine nu, si mie imi pute tipa de la un kilometru. I-am scris un mail sa o intreb unde sunt produse sligurile alea asiatice, no answer...Deci si la capitolul serviciu cu clientii e pe langa.

    Chestia e, ca daca diletanti din astia continua sa comercializeze babywearing, strica oarecum faima purtatului corect si de calitate.

    Ma rog, te inteleg perfect! Dar tu stii ca ce oferi tu nu poate oferi nimeni si nu iti poate copia si fura nimeni! Si asta o stiu putini dar se duce vorba.

    Gata, nu ma mai aprind... Multe salutari, ®

    RăspundețiȘtergere
  13. Vad ca "tanti" de la situl respectiv citeste blogul si ne asculta, ca au disparut fara urma produsele mentionate de noi, cel din Sua si celalalt din China. Poate ca acum impacheteaza si le trimite inapoi. Ma intreb daca le-a avut in stoc...Poate mai scriem ceva, si dispare magazinul cu tot.

    RăspundețiȘtergere
  14. In loc sa-si schimbe "crezul pseudo ECO" scoate produse (asa cum spui tu, probabil vindea aer, ca daca le avea pe stoc e un pic nashpa...)

    In orice caz, ce mi-a mai sarit in ochi e faptul ca situl e in limba intentionata - sa zicem - romana, atat de catastrofal formulata si incorecta, incat n-am stiut daca sa rad sau sa plang...

    Capitalismuí capitalism dar asta e...nu stiu cum sa calific.

    Reka, tu stii ca eu spun la obiect de am de spus, sunt directa si stiu sa apreciez partenerii de discutie cu stil si nivel si n-as lovi in nimeni personal si sub centura, iar ceea ce n-as face nici in ruptul capului e sa ma bat pentru clienti in asa fel neechitabil (desi de la o doamna din Ro bisnisuaman ambitioasa am primit si eu sub centura, stiu cum te simti!)

    Ce face doamna verde e de-a dreptul strigator la cer si, chiar daca tu o sa iei o atitudine legala, noi mamicilie si cativa putinii conoisseuri de babywearing de pe piata romaneasca cu care sunt in legatura, vom incepe o campanie puternica impotriva stilului asta neechitabil!

    Salutari, ®

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa va dau si eu o veste buna: de cand am citit postul acesta m-am tot chinuit sa dau de site-ul in chestiune si n-am reusit... oricum fac cautarea, dau tot peste reka, diana, organika si altii din "cei vechi". O fi google-u meu mai prost (mai bun?)
    Deci, nicio grija, cine cauta ca mine scutece, wrapuri, mei tai-uri, n-o sa dea peste tanti asta.
    Acum am ramas cu curiozitatea nesatisfacuta... :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Spur Natur si ceilalti, multumesc mult pentru suportul si incurajarile voastre.
    Din partea mea, eu consider subiectul aceasta inchis. Nu am nici timp, nici rabdare sa incep actiuni legale. Eu voi continua cu Greenbaby asa cum am inceput, si mamicile decid ce cumpara si de unde.

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Reka, si eu ma tot muncesc sa gasesc site-ul ala si nu reusesc. Tot curiozitate nesatisfacuta...
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere