marți, 3 august 2010

Feedback de la o mamica...

Ma bucura foarte mult cand clientele mele sunt multumite de cele cumparate din magazinul Greenbaby, si ma bucur si mai mult, cand imi scriu parerea lor. Asa ca m-am gandit sa public si aici pe blog ce a scris o mamica din Constanta despre produsele de la Greenbaby pe care le-a incercat.



Ma tot tineam sa-ti dau un feed-back pozitiv pentru super produsele pe care le-am cumparat eu de la tine. Am sa o iau in ordine, primul cumparat a fost wrapul Hoppediz care este minunat, l-am luat cand avea V. vreo cam 3 luni si ne impacam minunat cu el.
Am mai luat scutece refolosibile pop-in si little lamb, cate 5 si 5 bucati, sunt foarte bune, pop-in cel putin sunt preferatele mele, dar si little lamb sunt dragute foc.
Untul de shea e demential, il folosim toata familia, cum se termina sigur am sa mai fac comanda.
Sapunurile Galador, foarte foarte bune, cel putin cel pentru copii e preferatul meu, nu usuca pielea lui bebe care mai e si cu tendinta atopica ii merge foarte bine cu el.
Uleiul de cocos este iar un produs pe care il folosim cu succes la masajul lui bebe si avem o pielicica catifelata si curata. L-am folosit si cand a facut bubite de caldura si mi se pare ca a grabit vindecarea lor, hidrateaza foarte bine pielea.
Sapunul de pete este foarte bun, aveam pete care nu au iesit cu produse "profesioniste" dar Imse Vimse le-a venit de hac.
Jambierele Hoppediz sunt foarte utile cand in casa e mai rece si piticul vrea de-a busile.
Incaltarile Gucio sunt de nelipsit, ii vin foarte bine pe piciorus, ne plac foarte mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu