marți, 26 aprilie 2011

21 motive pentru care ne purtam copii




Am cules aici motivele dezvaluite de mamicile care au participat la concursul "Imi place sa-mi port bebelusul". Iata de ce le place purtarea:

Prefer sa-mi port fetita/baietelul pentru ca:

1. Ii vorbesc mereu despre lucrurile pe care le vede in jur (ii plac foarte mult copacii)
2. Nu se sperie la fel de tare atunci cand aude zgomote puternice - latrat de caine, claxon, strigate etc.
3. Imi place sa o tin in brate cat pot de mult - macar acum cat inca mai e micuta si nu stie sa mearga
4. Inimioara ei batand la pieptul meu e cea mai tare senzatie
5. Timpul trece repede si nu voi mai avea ocazii dese pentru o asemenea apropiere
6. De cand o port, a inceput sa ia in greutate si sa se dezvolte mai armonios
7. Il tin aproape de mine, asa si el se simte foarte bine
8. Am doua maini libere, pot sa fac toate in gospodarie
9. Cand calatorim nu trebuie sa luam un carucior cu noi, mijlocul de purtare incape oriunde
10. Atasament, siguranta, confort. Pentru ca e bine sa purtam si sa fim purtati.
11. Se calmeaza cand il port
12. Si plimbarile sunt mai comozi asa
13. Nu respira noxele (ca si in carucior)
14. Asa ii place sa doarma cel mai mult
15 Este o senzatie de nedescris cand ii simt respiratia
16 Putem merge la plimbari si excursii, chiar si in munti
17 Bebelusul este expus la foarte mult stimuli, lumea i se deschide chiar de la primele luni de viata
18 Ne incalzim reciproc cand este frig
19 pozitia in care sta bebe este cea mai corecta
20 la mine in brate se simte cel mai sigur pentru ca respiratia, mersul si bataile inimii mele le cunoaste cel mai bine de cand era in burtica
21 imi e si mie mai comod, avand in permanenta ambele maini libere

Voi aveti si alte motive? Daca doriti sa le impartasiti cu cititorii blogului, lasati un comentariu. :)

3 comentarii:

  1. Foarte faina aceasta colectie de motive :) Ati facut o treaba extraordinara, bravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Motivul 22: Poti traversa oriunde: scari, parcari, autobuze si alte mijloace de transport, magazine/mall-uri... sus-jos-stanga-dreapta... deci esti liber :)

    RăspundețiȘtergere