marți, 17 mai 2011

Wrapul- mijlocul meu de purtare favorit




De cand am descoperit ce lucru fantastic este purtarea copiilor, am avut norocul de a incerca foarte multe tipuri si feluri de mijloace de purtare. In afara de wrapuri tesute am incercat si/sau folosit wrap elastic, sling fix, sling cu inele, mei tai si diferite mijloace de purtare cu catarama (SSC). Totusi, daca ar fi sa aleg un singur mijloc de purtare dintre toate, as alege fara ezitare un wrap tesut. Va spun si de ce:

-In primul rand, consider ca wrapul este cel mai versatil mijloc de purtare: se poate folosi chiar din prima zi si pana la peste 10 kilograme, si face posibil cele mai multe pozitii de purtare.Cu ajutorul lui bebelusul sau copilul mic poate fi purtat in multe pozitii diferite: in fata, pe sold sau in spate. Exista atat de multe feluri de legaturi, incat fiecare poate gasi una care-i place. Pentru mine, legarea wrapului este un lucru fascinant. Imi place enorm de mult sa incerc legaturi noi, sa experimentez. Si sa nu uitam, ca wrapul poate fi folosit si ca patura bebe, ca hamac etc. :)

-Wrapul tesut este mijlocul de purtare nr.1 pentru mine si pentru ca tine bebelusul cel mai aproape de corp dintre toate. Cand imi pun bebelusul in wrap, simt ca wrapul ii inconjoara si sustine spatele, tot corpul excelent, ne miscam impreuna, respiram impreuna. Din aceasta cauza wrapul este cel mai recomandat pentru purtarea noilor nascuti.

-Wrapurile frumoase, colorate induc o dispozitie buna. Imi place sa asortez hainele, cerceii si celelalte accesorii la wrap. Ma face sa ma simt bine, chiar sa ma simt HSM :)) cand port un wrap frumos, legat bine, cu accesorii care se asorteaza bine cu wrapul.


Voua va plsce wrapul? De ce? Sau de ce nu?

4 comentarii:

  1. Wrapul se poate folosi si dupa 10 kilograme, pentru purtarea in spate, si pe sold pe scurta durata. Sunt unele legaturi, ca si legatura numita "double hammock", care este foarte confortabila si cu copii mai mari (folosesc aceasta legatura zi de zi cu baietelul meu de circa 10 kilograme. Nu stiu pana cand va fi confortabil asa, dar o sa scriu un update aici :)))

    Cand wrapul nu mai e confortabil, se poate vinde si se poate cumpara un mei tai sau un SSC in locul lui eventual.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc wrapul si cu fetita mea de 3,5 ani si 16 kg cand se oboseste de drum lung (ex. la munte, excursii in oras) si nu vad de ce n-am putea sa-l folosesc chiar si pana la 20 kg - este ca un rucsac comod. Si s-a mai intamplat sa adoarme pe spatele meu, deci si ea se simte bine acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Udu, foarte bine faci :) daca rezisti, poti folosi wrapul si la 20 de kilograme, wrapul va rezista cu siguranta. Cu toate ca wrapul imi place extrem de mult, mie nu mi-a fost foarte confortabil dupa 12-13 kilograme, asa ca de atunci folosim un SSC, dar cu urmatorul bebe tot cu wrap vom incepe cu siguranta!
    E asa de fain cand adorm in spate, si mie-mi place foarte mult. :)

    RăspundețiȘtergere