miercuri, 6 iulie 2011

Noutati de vara!


Zilele trecute am gasit cateva produse noi pentru magazin care-mi plac mult de tot, asa ca nu m-am putut abtine sa scriu o mica postare despre ele.

Incep cu ultimul produs adaugat in magazin: colacul Swimtrainer "Classic" de la Freds Swim Academy. Acest colac se gaseste in trei variante, pentru copii mici de tot, de la 6 luni pana la varsta de 4 ani, pentru copii intre 2-6 ani, si pentru cei de 4-8 ani. Acest colac este special datorita faptului ca asigura o pozitie ideala in apa pentru invatarea inotului, si pentru ca este prevazut cu solutii de siguranta- centura si bretele gonflabile, care impiedica alunecarea sau bascularea inainte.

Cred ca acest video este foarte convingator:



Acest colac minune se gaseste acum la Greenbaby!



M-am gandit si la mamici, drept dovada am adus un produs nou pentru toate mamicile si gravidele care doresc sa fie elegante si chic: Rochia Sensimilla 10way Dress. Poate fi purtata in timpul sarcinii, dar si dupa. Rochia Sensimilla 10way Dress se adreseaza tuturor femeilor, carora le plac solutiile creative. Rochia Sensimilla este o rochie 10 in 1, deoarece se pot purta in zece diferite feluri, sau chiar mai multe!

Iata:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu