sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Magazinele mele favorite de pe Breslo

Imi place Breslo. Se gasesc din ce in ce mai multe magazine micute unde se pot gasi produse confectionate cu dragoste si pricepere de artizani tineri, de mamici, de bunici. Mi-am propus sa va prezint cateva dintre magazinele mele favorite, de unde va puteti alege chiar si niste cadouri dragute pentru zile de nastere, Craciun etc.

Luthelo

Imi plac sapunurile care ies de sub mainile Loredanei, pentru ca pe sapunurile ei se simte pasiunea cu care le-a creat. Sapunurile Luthelo, macar cele pe care le-am incercat pana acum, toate fac o spuma foarte fina si lasa pielea catifelata si hidratata. Se simte ca sapunareasa nu se zgarceste cu ingredientele naturale de foarte buna calitate la crearea lor. Ce sa mai zic? Incercati-le si veti vedea!
Puteti cumpara sapunurile in magazinul Luthelo de pe Breslo, si puteti citi mai multe detalii despre aventurile Loredanei in lumea sapunaritului pe blogul ei.


Salyikeramia


Trebuie sa admit ca am o slabiciune pentru obiectele din ceramica facute cu bun gust, fie ele obiecte de decoratie, bijuterii sau obiecte pentru folosinta zilnica. Si am norocul sa am prieteni care fac bijuterii si obiecte de decoratie din ceramica exact pe placul meu.

Si pentru se apropie Craciunul, va recomand podoabele de craciun din ceramica create de prietenii mei de la Salyikeramia. Ca si toate celelalte produse Salyikeramia, si acestea sunt facute si pictate cu mana. Anul trecut ne-am decorat bradul cu aceste podoabe, si au aratat nemaipomenit. Le gasiti in magazinul lor pe Breslo, si puteti vedea si mai multe produse pe blogul lor.



Wiggly Wires



Bijuteriile din sarma de cupru si argint sunt create de o tanara talentata si entuziasta. Aceste bijuterii sunt simple si elegante. Eu sunt indragostita de cerceii din poza. Daca doriti sa vedeti mai multe sarme serpuitoare, va recomand sa vizitati magazinul sau blogul creatoarei.



Papusi tip Waldorf



In magazinul bemka se gasesc papusi tip Waldorf cusute din materiale naturale pentru copii mici. Sunt cusute cu mult entuziasm si pricepere de o mamica. Merita sa va uitati si la pozele de pe blogul ei, chiar si daca nu intelegeti textul. Pe Breslo puteti comanda astfel de papusi si spiridusi frumosi.

6 comentarii:

  1. nu merge linkul catre blogul cu bijuterii. Wow, sunt foarte frumoase toate, toate, si papusile, si bijuteriile, iar ceasurile le-am admirat deja pe FB

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru observatie, acum ar trebui sa functioneze :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pe breslo eu nu intru, că sunt oarecum claustrofobă (mă simt ca-n pasaj, la Romana; aka ameţita de atâta vânzoleala) , deci linkurile catre bloguri sunt, pt unii ca mine, mai mult decat binevenite.
    iar papuşile sunt superrr..!!! cred ca le-am intalnit pe la nişte targuri bucureştene.. (sau poate doar confund?)

    ps. deci nu stiu daca au magazin pe breslo, dar eu pe astea pur si simplu le ador: http://zijou.ro/categorie/amigurumi .noi avem doar girafa mare, dar le vreau pe toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Gratioasa, multumesc pentru comentariu. Nu cred ca ai fi intalnit papusile la Bucuresti. :)
    Multam pentru linkul amigurumi. Imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere